Thursday, February 13, 2014

Me aur Meri Choti behn

Me aur Meri Choti behn







Mera name agorai hai jesa k aap sb jaante hain, meri umar 25 saal hai, aur meri choti behn ki umar 18 saal he, ye kahani taqreeban ek saal pehle ki he. hum sb apni choti behn ko piyaar se choti kh k bulaate thai, hm sb ka color bht fresh he, choti k jism pe bht arse se khuwaar tha us ka figure normal tha, uske boobs almost 30 k thai aur kamar 28 ki hogi aur gaand bhi 30 ki, Me aksar usai sotai me choota tha aur boobs pe bhi haat lagata tha, aksar usai kapre badlte hua aur nahate huai bhi chup k daikh liya karta tha, Ek din ghr pe koi nh tha aur mera office ka off tha, woh nahanai gai thi, uske kamre ka darwaaza band tha aur woh apne wash room me naha rahi thi, mene ek baar uske kamre ki duplicate chaabi banwaali thi, mene uska kamra unlock kr k andar gaya tou woh wash room ka darwaaza khol k naha rahi thi, q k usne kamre ka darwaaza tou lock kr diya tha, me parde k peechai chup k usai nahate huai daikhta raha, woh apne lambai baal dho rahi thi aur poori nangi thi, phir usne apne poorai gorai badan pe saabun mala, aur nahanai lagi, mene apna lund bahar nikaal liya aur muth maarne laga, achanak choti ka cell pe kisi ki call i woh foran bhaagti hui bahar i tou usne pardai k peechai mjhy daikh liya, aur foran aakai usne parda mjhpe se hata diya, mera lund meri pent se baahr tha, usne foran dupatta apne jism pe daala, aur mjhpe ghussa krne lagi aur ronai lagi aur kehne lagi agorai bhaiya tm ye kiya kr rh thai tmhai sharam nh i, me amma ko bataungi aanai do, usne mjhy bht sunai, mene apna lund apni pent me kr k zip band ki, aur kaha choti please mjhy mauf krdo, mjhy tm bht achi lagti hou jabhi me tmhai daikh raha tha mgr ubb ainda se nh daikhunga please amma ko nh batana, bus mera dil chah raha tha tmhai daikhta rahun, mene kaha choti tm bht khoob soorat hou bus ek baar mjhy apne jism pe piyaar krne do tm jo kahogi me woh krnga aur kisi ko pata nh chale ga mene usai kaafi behlaya phislaaya aur usne mjhy ijaazat de di mgr woh bht darr rahi thi q k woh bht shareef thi, khair mene usai bed pe litaaya aur seedha uske honto me kiss karna shuru krdi phir french kiss ki koshish ki mgr choti ko kiss krne i nh rahi thi, khair choti bht ukta rahi thi aur ghussai me lag rahi thi jese woh ye sb meri waja se kr rh hou mene achanak apne hont uski pink choot pe rakh diye, aur choot ko chaatne laga, apni zaban uski choot pe phairne shuru ki aur apne haat se uski gaand sehlaanai laga, aahista aahista mjhy choti k mu se aaah sssssssshhhh hmmmmm shhhhhh aaaaaaaa ohhhhhhhhhhh aaaaaaahhh yessssssss ummmmm ki awaazai aanai lagin me samajh gaya k bhi choti garam hogai he, me foran seeedha hoke us k mammo ko choosne laga mjhy ye sb khuwaab lag raha tha, kaafi dair mammai choosne k baad mene uske chehre ko choomene laga aur phir uski aankho ko chooma aur uski nos pe zubaan pheri us k kaan ko apne mu me leke dabaya, woh blkl garam hogai thi mene kaha choti mera lund pakro usne kaha lund kiya mene kaha arai ye jo latak raha he, usne haat me le liya phir mene ka choti isai sehlao woh sehlaanai lagi aur me usko freanch kiss karta raha aur uski kamar pe aur gaand pe haat phairta raha, mene apni poori pent utaar di thi aur shirt bhi, me aur woh dono nannge thai. mene kaha choti lund ko mu me lou, pehle tou usne mana kiya k ye ganda houta he, mene kaha kuch nh please choti mu me leleo usne bari mushkil se mu me liya mene kaha ubb chooso bhi us se choosa hi nh jaaraha tha sh se, mene choti k baal pakar k uska sir pichai se push karna shuru kar diya aur apna lund uske halq tk krne laga uski aankho me aansu se aagai, aur woh ubkaaiyan lene lagi mgr me karta raha,, phir mene 69 ki possition banai aur me uski choot chaatne laga, woh mera lund choosne lagi... taqreeban 5 min tk hum is possition me rh aur ek baar faarigh bhi hogai, khair phir me seedha hoke choti k upar laita gaya aur usai piyaar karte karte uski taange khol din, aur phir choot pe kiss krne laga aur patla takiya uski gaand k nichai rakh diya youn choti ki choot ubhar k upar aagai, mene apna lund haat me pakar k andar daalna shuru kiya tou woh ronai lagi k agorai bhaiya ubb nh ye krne se mera kunwara pan khatam houjaiye shadi nh hou paiyegi meri sb ko pata chal jaiye ga bay houjaiyega, mgr mjhy uski ronai ki kiya parwaa thi, mene kaha choti kuch nh houga me hn na tmhaara bhai hn tmhaara bura q chahunga mene kuch nh houga tm bs sath do, khair mene apna lund pakar k topa uski choot k andar kiya uski ek aah nikal gai, mene thora aur andar kiya tou uski cheekh nikal gai mene foran uske honto pe haat rakh diya aur phir ek jhatke se poora lund uske andar daal diya, woh dard se tarap uthi, mene us k honto se haat nh hataya woh tarap rh thi aur usne apne dono haat meri peeth pe rakh diye aur apne naakhun se dabosch liya mjhy taqreeban ek min woh isi haalat me rh, phir mene aahista aahista apna lund andar bahar krna shuru krdiya aur uske honto se apna haat hata liya, woh ub normal thi uski aankho me paani thi, me jhatke le raha tha aur uske nipples ko honto se aur daanto se daba raha tha mene kaha choti tm bhi hilo wou woh bhi hilne lagi me uske mammo ko aur honto ko choosta raha haato se bhi mammo ko aur baalo ko sehlaata raha, choti bhi bht mood me agai thi aur usai bhi maza aarha tha woh awaazai nikal rh thi aaah ooooooooooo ummmmmmm agorai bhaiya taiz taiz hmmmm bhaiye yesss uski awaz se mera lund uski choot me aur tight houraha tha, phir jhatke maarte maarte me faarigh houne waaala tha mene kaha choti mera paani chutne waala he agr andar rh gaya phir pragnent housakti hou usne kaha nikaal lain bahar mene apna lund baahr nikaala tou poora khoon khoon laga hua tha, ye uska kunwaara pan khatam hone ki nishani thi, mene apna lund uske boobs k beej me rakh k ragarna shuru kardiya, aur phir mere lund se ek fawara nikla aur usk chehre aur gardan pai jaakai laga, aur mwahi side pe bed pe gir gaya,,, hum dono 5 mint tk laitai rahai phir ek dusri ki taraf daikha aur muskuraaiye, aur phir mene kaha aao ubb naha laiatai hain amma bhi aanai waalin hongi, phir hum sath hi nahaiye aur choti ne wada liya mjhse k aap kis ko bataiyega nh is baarai me, uske bad se ubb tk hum bht chudai akr chukai hain aur mene gaand bhi maari choti ki, ub khair se mene apni bari behn ko bhi phansa liya he aur apni dono bhabhiyon ko bhi, baaqi details bad me dnga

3 comments:

  1. Assalam o Allikum & Ya Ali Madad. My name is Haider Rizvi. I have no parents and have no any real sister and no brother. I'm quite alone. I want any age of educated girl who become my real friendly sister for secret love & romance relation. Time pass and greedy girls don't contact me. Only respected & serious girls contact me with trust & confidence. Boys don't disturb me. ONLY CALL ME NO MSG PLZ +923009776969. I'm waiting a true girl for that secret romantic relationship.

    ReplyDelete